söndag 19 september 2010

var i väderstad med dom bästa ;)

kom hem nyss från väderstad har var på klädundervisning hos jennie nancys syster..;)
det var rätt roligt, virre var också med min kanin ska vara där och få kaninungar,
sen satt vi o pratade lite i soffan och jag hållde Ariel, och Virre åt kakor som vanligt ;)
sen så spelade jag o virre lite spel hahaha, åt och grejade med nancy,jennie,martin, och lilla söta ariel..
sen stog virre o tittade på filmer i fan 100000år men jag satt med ariel o hade trevligt ;)
Jennie, hade gjort fika för att alla som va där skulle få lite fika, men då glömde hon bort så hon ställde fram det när alla hade gått xd
så då fick vi äta fika själva utan dom andra gästerna ..
Hahaha, vi hade det roligt iallafall
nu står nancy och lagar mat igen, o virre vet jag inte var hon är men jaja, och jag smsar, och bloggar
Pusshej,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar